Koeken met impact: Loket.nl verrast goodiebag-ontvangers op gala

Koeken met impact: Loket.nl verrast goodiebag-ontvangers op gala

Wat doe je als je op het laatste moment nog iets leuks, lekkers én passends zoekt voor in een goodiebag? Precies, dan kies je voor een bedrukt koekje. Loket.nl deed dat ook, en met succes!

Tijdens het Salarisprofessional van het Jaar-gala was Loket.nl aanwezig met een herkenbare bijdrage aan de goodiebag. “We hadden last minute een goodie nodig,” vertelt Simone. “De bedrukte koeken spraken ons aan omdat ze er leuk uitzien, helemaal te personaliseren zijn én lekker zijn. Daardoor geef je geen troep weg, maar echt iets waar mensen blij van worden.”

Een koek met een boodschap

Bij Cookie Doos geloven we dat een koek méér kan zijn dan iets lekkers. Het is een mini-campagne, een merkversterker, een glimlach in de vorm van een koekje. En Loket.nl zag dat ook: met hun eigen logo op een versgebakken koekje werd het een verrassend én lekker onderdeel van de goodiebag.

Tijdens het gala leverde dat leuke reacties op. “Ze waren verrast over hoe lekker ze zijn!” vertelt Simone. En dat werkt door. “Het heeft ons enthousiasme opgeleverd.” Want zo'n kleine traktatie maakt indruk.

Een match met de merkstrategie

Voor Loket.nl was het uitdelen van de koeken geen los idee, maar iets wat echt bij hun merk past. “Het past zeker bij onze uitstraling,” zegt Simone. Het is persoonlijk, verrassend en voelt niet als standaard promotiemateriaal.

Herhaling waard

De belangrijkste vraag: zouden ze het opnieuw doen? Daar hoeft Simone niet lang over na te denken. “Ja, zeker!” En ze sluit af met het simpelste, maar misschien wel leukste compliment: “Ze zijn echt heel lekker.”

Ook iets lekkers en opvallends in je goodiebag?
Laat je merk smaken met koeken van Cookie Doos, volledig gepersonaliseerd, écht lekker en altijd vers.

Volgende lezen

Waarom Rodenstock Benelux koos voor een koekje met een logo